DÜŞÜREN KABUKLAR
MÜFREDAT
M.2.2.1. Geometrik Cisimler ve Şekiller Terimler veya kavramlar: daire, küp, kare prizma, dikdörtgen prizma, üçgen prizma, küre, silindir
M.2.2.1.1. Geometrik şekilleri kenar ve köşe sayılarına göre sınıandırır.
a) Üçgen, kare, dikdörtgen, daire ve çemberin benzer veya farklı yanları açıklanır.
b) Verilen bir geometrik şeklin diğer geometrik şekillere benzeyip benzemediğine
yönelik çalışmalara yer verilir.
OYUNUN OYNANIŞI
Doğru sayan muzları kapar. Karşına güçlü bir rakip al. Tablayı aranıza serin. Seçtiğiniz piyonları BAŞLA yazan alana koyun. MUZ KABUĞU KARTLARINI tablaya ters bir şekilde yerleştirin. Sırası gelen çarkı çevirsin. Çarkta gelen şeklin kenar sayısı kadar piyonunu ilerletsin. Geldiğiniz yaprakta muz kabuğu varsa kayıp düştünüz demektir. Bir kart çekin ve karttaki şeklin kenarı kadar geri gidin. Çekilmiş kartları da tabladaki boş alana koyun. Son yaprağa ulaşmayı başaran ilk kişi, muzları kapar.